Randka z Arlo ❤️❤️


 Witam, dziś mam recenzje książki Randka z Arlo ❤️ autorki Katarzyny Muszyńskiej ❤️❤️.


Elli to kobieta, która ma niechęć do słowa randka, ucieka wtedy, byle nikt nie namawiał ją na spotkania. Pracuję w firmie ojca, gdzie próbuje zdobyć jego uznanie. Ta kobieta uwielbia filmy z superbohaterami, pakuje się w kłopoty, a jej język jest niewyparzony.

Connor to mężczyzna, który jest po rozwodzie, unika poważnych relacji z kobietami. Prowadzi klub nocny, a zmiany to coś, czego nie lubi, uwielbia mieć wszystko, tak jak sobie zaplanuje, a czas wolny spędza w domowym zaciszu.

Jedno przypadkowe spotkanie, które tak naprawdę było pomyłką, ponieważ Elli została umówiona na randkę w ciemno, trafia przypadkiem do stolika Connora, ich życie wywraca się do góry nogami. Czy oboje będą umieć sobie zaufać i zmienić swoje poukładane spokojne życie? Czy zdaży się jednak na ich drodze coś, co na mąci w ich związku? Przeczytajcie sami 😉.


Randka z Arlo to historia można powiedzieć z życia wzięta, jest wiele osób, które na słowo randka zamykają się w sobie, nie chcą w ogóle słyszeć, a tym bardziej myśleć o tym, by związać się z kimś, a co dopiero chodzić na randki i czekać, aż coś się rozwinie lub nie. Lecz co zrobić, kiedy znajomi, przyjaciele namawiają i nie potrafią odpuścić, by dana osoba poszła na randkę w ciemno? Najlepsze to to, co przeżyli na takiej randce w ciemno nasi bohaterowie, bo jak się zachować, kiedy okazuje się, iż pomyliło się stoliki? 😂😂.

Ta historia jest troszeczkę pokręcona, lecz w pozytywnym słowa znaczeniu, ponieważ, kiedy zaczyna coś się dziać między naszymi bohaterami, wyskakuje coś, co krzyżuje im plany i wspólną przyszłość 😉.

Szczerze wam powiem, jak zajrzałam do książki, kiedy do mnie przyszła, powiedziałam nie, nie czytam jej 😂😂. Nie, to nie dlatego, że mi się nie podobała, tylko dlatego, że ten MARWEL normalnie mnie prześladuje 😂. Mój mąż 😁(choć nie jest nim jeszcze 😂😉) notorycznie ogląda filmy MARWELA, nie to, że mi się nie podobają, ale jestem na niego skazana 😂🙈 i tak nasza bohaterka książkowa również uwielbia te filmy 😂, więc tak prześladuje mnie nawet w książkach 😉. Ale wracając do naszej historii, jest świetna, ponieważ pokazuje nam życie, które co rusz zaskakuje nas nowymi niespodziankami, jeśli chcielibyśmy żyć w spokoju i w końcu poukładać sobie wszystko, tak jak sobie życzymy, coś zawsze pójdzie nie po naszej myśli, ale każdy z nas musi sobie poradzić z przeciwnościami losu ❤️😍.

Uwielbiacie MARWELA tak jak nasza bohaterka? Czy jednak lubicie inne gatunki filmu bez takich z superbohaterami? Przeczytajcie tę historię i podzielcie się opiniami 😁😘❤️.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️