Każde Twoje słowo ♥️♥️


 Witam, dziś mam dla was recenzję książki Każde Twoje słowo autorki Marty Reich.


„Najczęściej ranimy tych, którzy są nam najbliżsi”.


Karolina młoda niezależna i silna kobieta pracuje jako szefowa działu kreatywnego. Po spotkaniu z nowym współwłaścicielem firmy, ożywiają przykre wspomnienia i traumy. Co stało się w roku 1999, że to wszystko tak wstrząsnęło Karoliną?


Dwa odległe czasy, gdzie w każdym z nich dzieje się coś, co daje nam bardzo dużo emocji nie do opisania. Szczerze trochę z początku zaczęłam się gubić, ale z kartki na kartkę po daniu książce szansy w końcu zaczęłam się wciągać.


Autorka pokazuje nam naszych bohaterów w dwóch różnych czasach 1999 roku oraz w 2017. Książka ta jest doskonałym odzwierciedleniem życia każdego z nas, pokazuje jak może potoczyć się los młodych ludzi, którzy mają przed sobą dużo możliwości rozwojowych studia, dobra praca i marzenia które powinny się spełnić. Niestety nie raz wszystko układa się nie po naszej myśli i zdarzają się sytuacje, które są trudne, a decyzje które trzeba podejmować mogą nieść za sobą konsekwencje do końca naszego życia.

Bardzo podobało mi się jak nasza bohaterka traktowała swoją babcię, która wychowywała ją po tym jak zostawili ją rodzice. Bardzo nie przypadł mi jednak do gustu chłopak Karoliny jego traktowanie i same słowa wypowiadane do niej. Zaskoczyło mnie jednak to, iż niestety poznajemy osobę, która od samego początku miesza w związku naszych bohaterów, szczerze nie spodziewałam się, że to właśnie będzie ta osoba. Książka daje nam do myślenia, że zawsze trzeba zaufać swojej intuicji i starać się spełniać swoje marzenia.


Polecam dla wszystkich, którzy lubią czytać książki z życia wzięte, a po nich zastanawiać się nad swoim życiem i wyciągać z niego wnioski.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️