Tone. Ocalenie ♥️♥️


 Witam, mam dziś dla was recenzję książki Tone Ocalenie autorki Sashy Tirunul.


„Moje serce Cię wybrało. Ja cię wybrałem. I będę wybierał wciąż, na nowo. "


Shadow Warriors to zespół muzyczny mężczyzn, którzy tak naprawdę wzięli się znikąd i zostali gwiazdami estrady.

Mają wszystko, czego zapragną sławę, pieniądze i siebie.

Ale tak naprawdę muzyka to tylko przykrywka dlatego zespołu. Czym tak naprawdę się zajmują wiedzą tylko nieliczni, a ich prawdziwą tożsamość nie zna nikt.

Historia ta opisana jest oczami Tona mężczyzny, który wychowywał się wśród samych mężczyzn i dzięki nim został tym kim jest teraz. Najniebezpieczniejszym z nich wszystkich, ale i też najbardziej wrażliwym.

Najbardziej podobało mi się, kiedy na jego drodze staje Catherine dziewczyna, która w jednym z barów tańczy do jego piosenki. Zdobyła jego serce jednym spojrzeniem.

Wszystko tutaj powiązane jest z rosnącym uczuciem tych dwojga, ze strachem przed zranieniem i próbie wzajemnego zaufania.

Każdym mężczyzna z zespołu ma na swoim koncie jakieś złe wspomnienia z dzieciństwa. Każdy z nich jest inny bardzo przypadli mi do gustu. Przepychanki, niezłe poczucie humoru i to, że wszyscy skoczą za sobą w ogień bez żadnych pytań.

Autorka porusza tutaj sporo problemów prostytucja, narkotyki, handel bronią i handel żywym towarem.

Myślałam, że książka będzie o muzykach i ich karierze, a jakże było moje zaskoczenie czym tak naprawdę zajmowali się mężczyźni z zespołu Shadow Warriors. Jesteście ciekawi? Przeczytajcie sami, jeśli lubicie motocyklistów, niebezpieczeństwo, tajemnice, adrenalinę z lekkim smaczkiem miłości ♥️ 

Mam nadzieję, że będę miała okazję przeczytać o losach reszty mężczyzn z zespołu ♥️😍. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️