Konsorcjum Tom 2 ♥️♥️


 Witam, dziś mam dla was recenzję książki Konsorcjum część druga autorki A.S Sivar.


Dzięki uprzejmości autorki oraz wydawnictwu Amare miałam przyjemność przeczytać i zrecenzować dla was druga część Konsorcjum i za to bardzo dziękuję ♥️.


Pierwsza część pokazała nam, jak zaczęła się znajomość Nadii i Dominica, jak tych dwoje połączyło coś, czego oboje się nie spodziewali. Ich relacja była tak burzliwa, że nie można było za nimi za dążyć.

W drugiej części jesteśmy pewni, że Nadia zakochała się w swoim szefie. Ich relacja nadal nie przypomina nam romantycznej miłości, lecz ciągłe burzliwe relacje. Kobieta nie potrafi rozgryźć, czy Dominic jest z nią szczery i czy darzy ją jakimkolwiek uczuciem, czy jest tylko jego kolejna zdobyczą.

Ciągłe kłótnie, zazdrość która co róż ogarnia jednego lub drugiego bohatera naszej książki dodaje nam pikanterii.


W końcu mogłam dowiedzieć się czym tak naprawdę jest Konsorcjum, który został wspomniany w pierwszej części mogę tylko zdradzić, że to nie to, na co ja stawiałam.

Bardzo podoba mi się też relacja Kamila i Aśki, bo cóż, jak to mówią „ Kto się czubi, ten się lubi”. Tutaj jest to bardzo dobrze pokazane. Szczerze mówiąc nie wiem, która para robiła to lepiej 🙈😂.

Autorka nie daje nam odetchnąć ciągle coś ciekawego się dzieje, co bardzo miło mnie zaskoczyło. Mimo iż książka ma 630 stron czyta się ją bardzo szybko, nie można się od niej oderwać, chociażby na chwilę.

Tajemnice wychodzą na jaw, a momentami robi się nawet niebezpiecznie. Szczerze powiem, że nie spodziewałam się takiego zakończenia, myślałam, że to koniec, ale autorka ma dla nas dalsze losy naszych bohaterów, a ja bardzo jestem ciekawa co jeszcze los zgotuje Nadii i Dominicowi.

Świetna książka o sile przyjaźni, miłości niespodziewanych zwrotów akcji i tajemnic.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️