Upadek Legendy. Gabriel Legend część 1 ❤️❤️


 Witam, dziś mam dla was recenzję książki Upadek Legendy. Gabriel Legend część I Autorki Meg han March.


Książka Upadek Legendy przedstawia nam Gabriela Legend przystojny, niebezpieczny mężczyzna wie czego chce, a kiedy się uprze nikt i nic go nie powstrzyma. Wszystko zaczyna się kiedy Gab kończy z karierą pięściarza, wtedy otwiera klub, do którego chce wejść każdy chociażby na jeden wieczór. Niestety coś idzie nie tak podczas wielkiego otwarcia klub staje na skraju plajty tylko i wyłącznie przez strzelaninę. Wtedy pojawia się Ona Scarlett Priest kobieta, która przypomina księżniczkę z wierzy z kości słoniowej piękna, seksowna i nie dla każdego dostępna. .


Tak, wszystko w tej książce kręci się wokół uratowania klubu do tego także potrzebna jest kobieta ze swoją sławą, która czyni cuda, wskrzeszając Legendę.

Książka bardzo mi się podobała, bardzo dokładnie opisano bohaterów ich charaktery i wygląd. Każdy z nich przeżywa jakieś przykre sytuacje w życiu, co tę parę bardzo łączy ze sobą. Nie podobała mi się sytuacja z narzeczonym Scarlet, trochę jak by podchodziła do stalkingu, trochę do upokorzenia na każdym kroku. Nie podobało mi się to, że kobieta była z nim tylko dlatego by wzbudzić jakiekolwiek uczucia w swoim ojcu. Bardzo przykra sytuacja, dla mnie niepotrzebnie tak się poświęcała krzywdziła tym tylko i wyłącznie samą siebie.

Legenda miał też swoje problemy, które nie tak łatwo dało się naprawić, ponieważ nie chciał stawiać siebie i przyjaciół w niebezpieczeństwie. Do tego klub, który ledwo co się otworzył zaraz groził plajtą i właśnie dlatego liczył na popularność Scarlett, ale czy tylko na to?

Porywająca historia trochę za szybko się skończyła, zostawiając mnie z wielkim niedosytem. Lubicie dobrą zabawię, niedokończone sprawy i zaczynające się uczucie? Ta książka jest dla was.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️