Barwy Mazur ♥️♥️


 Witam, dziś mam dla was recenzję książki Barwy Mazur autorki Małgorzaty Manelskiej.


To kontynuacja losów bohaterów książki „Zapach Mazur” Julianny, Trudy i Elzy.

W tej części jesteśmy świadkami tego jak układa sobie życie Julka po przeprowadzce. Nowa miłość, miejsce, w którym w końcu odnalazła spokój.

Nie może nadziwić się, że nigdy i nigdzie nie spotkała tak cudownych ludzi jak na Mazurach. Mimo ciężkiej pracy, trudności w życiu i każdy ze swoją historią, prości nie nauczeni manier, ale szczerzy i hojni. Na każdym kroku okazywali jej wiele serca.


Do opowieści babci Trudy w końcu dołącza jej siostra Anna oraz Elza, które opisują swoje wspomnienia z czasów wojny. To co każda z nich przeżyła w tamtym czasie, ucieczka przed wojenną zawieruchą. Strach, upokorzenia i krzywda ludzka, każdy zaznał to na własnej skórze.

Ciężko było czytać o życiu w tamtych czasach zaraz nachodziły mnie myśli czy i ja nie mam kogoś w rodzinie kto przeżył tą straszną wojnę.


Książka bardzo przypadła mi do gustu, nie mogłam się od niej oderwać. Te wszystkie opisywane wspomnienia łączyły się z życiem dotychczasowym każdej z bohaterek.

Strach, niemoc, aż w końcu nadzieja, miłość, ale i nawet śmierć. Tajemnice, które z każdą następną opowieścią wychodzą na jaw.


Mam nadzieję, że będę miała okazję przeczytać i zrecenzować kolejną część tej opowieści jestem bardzo ciekawa jak zakończą się losy bohaterów z Mazur ❤️❤️.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️