Kasta Granice Pokusy ♥️♥️


 Witam, dziś mam dla was recenzję książki Kasta Granice Pokusy napisana przez dwie fantastyczne autorki Kingę Litkowiec oraz Ana Rose. Książka ta miała swoją premierę 14.02.2021 r.


Sięgając po tę książkę nie wiedziałam co mnie czeka podeszłam do niej jak do każdej innej jednak z kolejną przeczytaną kartką twierdzę, że nie jest to opowieść dla grzecznych dziewczynek oj nieee🙈😍


Cała sceneria mieści się na terenie college, do którego chodzą wszyscy bohaterzy naszej książki.

Między Kinsley i Masonem, czyli przybranym rodzeństwem jest trochę dziwna więź. Kasta, do której wszyscy należą chcą by dziewczyna koniecznie do nich dołączyła, robią wszystko by ją złamać.

Kinsley to dziewczyna o bardzo wybuchowym charakterze, piękna złośnica, pyskata i nie dająca sobą pomiatać. Podobało mi się w niej to, że kiedy ktoś chciał jej coś narzucić ona walczyła jak lwica byle by z nią nie wygrał.

Mason, Connor, Bryan, Seth, Jasper to bez dwóch zdań typowi macho, brali co chcieli, robili co uważali za słuszne, mieli dziwne upodobania, w żadnym wypadku nie przyjmowali odmowy. Takie konkretne typy Alfa.

Podobało mi się w tej książce to, że autorki napisały ją w ten sposób byśmy dowiedzieli się co myślą inni, a nie tylko jeden bohater. Miło było poznać myśli każdego z nich.

Jesteśmy świadkami takich sytuacji, że naprawdę nie jest to książka do kogoś, kto unika rozmów, czytania o seksie czy różnych fantazjach erotycznych. Tak jak zaczęłam nie jest to coś dla grzecznych dziewczynek 🙈


Nasi bohaterzy miłosne potyczki przeżywali bardzo wybuchowo. Każdy czuł coś do siebie lecz niestety bardzo długo ze sobą walczyli, by do tego nie dopuścić.


Miłość, zazdrość, pożądanie, brutalność to wszystko znajdzieciewłaśnie w Kaście nie zawahajcie się jej przeczytać, nie będziecie mogli się od niej oderwać a emocje są gwarantowane!

Cóż to była za książka 😱😱😱


Za egzemplarz dziękuję @waspos

Oraz autorka za szansę by zrecenzować tę fantastyczną książkę ❤️

@ana.rose.autorka

@rhythm_of_my_life_ 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️