Zapomniałem dodać ♥️♥️


 Witam, dziś mam dla was recenzję książki Zapomniałem Dodać autorki M.M.Macko


Kiedy ma się życie usłane różami, bardzo dobrą pracę, przyjaciół, którzy są przy tobie mimo ciężkiego charakteru, nie jest łatwo porzucić pewne przyzwyczajenia. Ciągle imprezowanie zmienianie kobiet jak rękawiczki, czy jest to wymarzone życie? Nie sądzę, chociaż bohater naszej książki nie zdaje sobie sprawy, co traci. Do czasu kiedy wszystko w jego życiu się zmienia.

Z czasem każdy z nas zastanawia się nad swoim życiem nad tym, jak ono upływa i jak ucieka nam czas na ziemi. Zastanawiamy się, jak wygląda ono po naszej śmierci, co czujemy lub co widzimy. Ciężko jest nam to stwierdzić, chociaż są osoby, które przeżyły cud, słyszymy o różnych opowieściach, jak ludzie na łożu śmierci wracają i opowiadają, co przeżyli. Wyobrażamy sobie, jak wygląda Jezus i sam Bóg czy anioł nikt nie ma konkretnej odpowiedzi. Każdy ma swoje poglądy, są osoby z inną wiarą, każdy z nich ma swoje wyobrażenia wszystkiego.Z

Zastanawiamsię, czy ludzie potrafią się zmienić, czy potrafią się nawrócić i żyć inaczej jak do tej pory? Ciężko powiedzieć każdy z nas ma swoją historię, każdy z nas musi przeżyć ją po swojemu.

Cudowna opowieść o sile przyjaźni, miłości, nawróceniu o tym, że jednak cuda się zdarzają, a ludzie potrafią się zmienić. Czytając tę książkę, emocje sięgają zenitu, od śmiechu do płaczu.

Zapomniałam Dodać 😁

Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak autorka opisuje tę książkę. Tego się nie spodziewałam, ta opowieść jest zupełnie inna niż wszystkie. Polecam, przeczytajcie ją jak najszybciej a na pewno się nie zawiedzie cię ♥️♥️



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️