Syn Mafii Walka o Dziedzica ❤️♥️


 Witam, dziś mam dla was recenzję drugiej części książki Syn Mafii Walka o dziedzica autorki Samanty Louis.


Dziękuję za egzemplarz @samantalouis i @wydawnictwoWasPas ♥️.


W pierwszej części mamy do czynienia z dorosłymi bohaterami naszej książki. Wiemy, że znają się już od dawna i mają wspólne wspomnienia z tamtego czasu.  Pokazane jest jakie prowadzą życie i jak sobie z nim radzą. Jakie uczucia wracają do nich kiedy ponownie los krzyżuje ich drogi. A największą niespodzianką jest tajemnica, którą kobieta utrzymywała przed miłością swojego życia. Mafijne porachunki wybory jakie trzeba dokonywać w dorosłym życiu tajemnice, które wychodzą na jaw to wszystko znajdziemy w tej powieści.

Po przeczytaniu pierwszej części Syna Mafii autorka zostawiła mnie z wielkim niedosytem, ale nie tylko, ponieważ koniec książki skończyła, w momencie którego się nie spodziewałam. Ucieczka Audrey od Sala i scena w samolocie gdzie zastajemy mężczyznę mierzącego do niej z broni. Z niecierpliwością czekałam na dalsze losy naszych bohaterów, by dowiedzieć się czy w końcu będą razem.


Aż w końcu się doczekałam…


Już na początku drugiej części książki robi się bardzo ciekawie, ponieważ  cofamy się do najważniejszego  momentu kiedy i w jakich okolicznościach poznają się nasi bohaterowie. Byłam bardzo ciekawa brakowało mi tego w pierwszej części i cieszę się, że autorka jednak nam to pokazała. Jesteśmy świadkami jak spokojna,   dziewczyna zamienia się w silną dojrzałą kobietę w bestię stworzoną przez łono mafii.

A najgorsze jest to jak życie w takim świecie może zniszczyć człowieka, jak może zniszczyć niewinne i bezbronne dzieci. Okazuję się, że niestety życie nie jest takie kolorowe jak nam się wydaje. Czy można wybaczyć najbliższym nam osobom tajemnice i kłamstwa jakimi karmili nas prawie przez całe życie? Nawet jeśli próbowali nas chronić?

W takich sytuacjach niestety nie mamy wpływu na swoje uczucia, trzeba tylko się z tym wszystkim pogodzić i żyć dalej.  Nasi bohaterowie próbują zaufać sobie ponownie,  chociaż jest to bardzo trudne po przeżyciach jakie ich spotkały i w świecie jakim żyją.


Książkę przeczytałam jednym tchem nie można się od niej oderwać, a kiedy skończyłam ostatni rozdział nie mogłam uwierzyć, że to już koniec, że Samanta Louis zostawiła nas z tą ostatnią sceną.

Jesteś wspaniała, ale nie zostawia się czytelników w takim momencie 😍😂 O nieee😂🙈.


Kłamstwa, zdrady, tajemnice które wychodzą na jaw tego dowiecie się sięgając po tę książkę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️