Pokusa Gangstera ♥️♥️


 Witam, dziś mam dla was recenzję książki Pokusa Gangstera autorki Anny Wolf.


Pokusa Gangstera to czwarta część serii Gangsterzy.

W tej części mamy do czynienia z Melissą kuzynką Avy, obie kobiety łączy to samo są nieprzewidywalne pyskate i lepiej z nimi nie zadzierać. Jak to można porównać Ava jest diabłem, lecz Melisa za to przypomina szatana. Z żadną chyba nikt nie chciałby mieć do czynienia. Z ich charakterów można się pośmiać są wybuchowe nie dadzą sobą pomiatać, a już na pewno nie odstawić na dalszy plan. Jeśli przychodzi co do czego nawet  kiedy jest to coś niebezpiecznego one biorą spluwy i idą za sowimi partnerami.

Ta część jest poświęcona Melisie i Ianowi gdzie jesteśmy świadkami kiedy tych dwoje nawet nie wiedząc o tym zaczyna łączyć coś więcej.

Niewyjaśnione sprawy i tajemnice zaczynają wychodzić na jaw, chcąc nie chcąc kobieta znajduję się w wielkim niebezpieczeństwie. Niektórych tajemnic się nie rusza mogą one sporo namieszać w życiu właśnie oni się do tego przekonują.

Myślałam, że nic mnie już nie zdziwi, lecz jakże się myliłam kiedy wszystko zaczyna wychodzić na jaw, a niebezpieczeństwa czyhają za rogiem cieszę się, że Siergiej oraz bracia Tarasow tak bardzo zaangażowali się do pomocy tym dwojgu. Miałam z tego niezły ubaw. Kiedy wszyscy zbierają się w pobliżu nie ma szans, by ogarnęła nas nuda.

Książka ta niesamowicie mnie wciągnęła czyta się ją bardzo szybko, dużo zwrotów akcji, niewyjaśnionych tajemnic i to co lubię najbardziej więź, która się wzmacnia z każdą kolejną częścią.

Ale muszę powiedzieć, że koniec zaskoczył, a autorki ostatnich powieści, które czytałam chyba się zmówiły 😂 zostawiając mnie z niedosytem. Mam nadziej, że długo nie będę musiała czekać na następną część ♥️😘


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️