Laos


                Recenzja Laos 


Tytuł: Laos

Autor: Małgorzata Falkowska

Wydawnictwo: Editio Red

Ocena :⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5


Książka ta będzie miała swoją premierę 06.10.2020 r. a ja miałam okazję przeczytać ja i zrecenzować wcześniej.


Jest to kontynuacja Iliasa ,który złamał serce wielu z nas,a zakończenie poruszyło nas do głębi.


Tragedia która spotkała Gabi,jest nie do opisania ,lecz kobieta wie że,musi sobie z tym poradzić,dla pamiątki którą pozostawiła po sobie miłość jej życia.

Pomału układa swój rozbity świat,a ojciec jej ukochanego wymyśla plan i wprowadza w jej życie,kogoś kogo ona nie chce widzieć,lecz ten zapowiada że opiekować się nią będzie Laos.

Czy Gabi poukłada swoje życie na nowo?

Jak skończy się opieka Laosa ?

Przeczytajcie sami 😁


Książka ta bardzo mi się podobała,pokazuje jak ciężko jest pozbierać się po stracie bliskiej nam osoby ,jak ciężko jest poukładać swoje życie na nowo. Zacząć dbać i troszczyć się nie tylko o siebie, chociaż to w takiej sytuacji jest bardzo trudne. Dobrze że, mamy przy sobie bliskie osoby ,na które można liczyć według mnie to jest bardzo ważne w naszym życiu,by mieć takiego kogoś. Gabi miała szczęście miała rodziców, siostrę i przyszłego szwagra,ojca swojego ukochanego mężczyzny, najbliższych którzy ją wspierali i chcieli dla niej jak najlepiej. Nawet Laos który na początku opiekował się kobietą dla ojca, zmienił zdanie i robił to sam dla siebie zaczynając się przywiązywać do Gabi.

Autorka napisała lekką książkę która,tak bardzo wciąga że, przeczytałam ją w jeden wieczór,nie mogąc się od niej oderwać, byle by dowiedzieć się jak się skończy. Przedstawia ból po stracie najbliższej osoby,pomoc jaką okazują inni, nową i nieprzewidzianą miłość a koniec daje nam to,co chcemy usłyszeć czyli Heppy End.

Polecam przeczytać, na pewno sami przekonacie się do tej opowieści.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Władza jest kobietą ❤️❤️

Zapowiedź Nie ten dzień ♥️♥️

Jesteś moim pragnieniem Holly ❤️❤️